Теоријска настава: Основне димензије маркетинга, основне карактеристике савременог друштва, предузеће и тржиште, појмовно одређење тржишта, тржишни механизам, облици тржишног организовања, МИС, формулисање маркетинг програма, производ, цена, дистрибуција, промоција, управљање маркетингом,аналиуза процеса набавке, основне маркетинг стратегије, интернационализација пословања предузећа, специфични аспекти маркетинга. Вежбе: Обухватају припрему, израду и одбрану семинарског рада - Маркетинг плана.
☗ Технички факултет Михајло Пупин (у оквиру Универзитета у Новом Саду) ⚲ Ђуре Ђаковића бб, 23000 Зрењанин ☎ Тел. +381 23 550-515 ☏ Факс: +381 23 550-520 ✉ е-пошта: dekanat@tfzr.uns.ac.rs ПИБ: 101161200 Број жиро рачуна: 840-1271666-43