Marketing/Sadrzaj/1/Sadrzaj

Садржај

14. 06. 2024.

Теоријска настава: Основне димензије маркетинга, основне карактеристике савременог друштва, предузеће и тржиште, појмовно одређење тржишта, тржишни механизам, облици тржишног организовања, МИС, формулисање маркетинг програма, производ, цена, дистрибуција, промоција, управљање маркетингом,аналиуза процеса набавке, основне маркетинг стратегије, интернационализација пословања предузећа, специфични аспекти маркетинга. Вежбе: Обухватају припрему, израду и одбрану семинарског рада - Маркетинг плана.

Стари сајт






Контакт

☗ Технички факултет Михајло Пупин
(у оквиру Универзитета у Новом Саду)
⚲ Ђуре Ђаковића бб, 23000 Зрењанин
☎ Тел. +381 23 550-515
☏ Факс: +381 23 550-520
✉ е-пошта: dekanat@tfzr.uns.ac.rs
ПИБ: 101161200
Број жиро рачуна: 840-1271666-43