Marketing-menadzment/Sadrzaj/1

Садржај

14. 06. 2024.

Теоријска настава: Основне карактеристике савременог тржишног пословања, глобализација тржишта, нови конкурентски односи и маркетинг стратегије, ново схватање управљања маркетингом, маркетинг и друштвена одговорност предузећа, маркетинг односа, латерални маркетинг, висока технологија и процес управљања маркетингом, маркетинг комуникација у савременом пословању, маркетинг у услугама, управљање маркетингом у сектору МСП, друштвени маркетинг, маркетинг у јавном скетору, изазови маркетинга у 21. веку. Практична настава: Практична настава је комплементарна предавањима.

Стари сајт






Контакт

☗ Технички факултет Михајло Пупин
(у оквиру Универзитета у Новом Саду)
⚲ Ђуре Ђаковића бб, 23000 Зрењанин
☎ Тел. +381 23 550-515
☏ Факс: +381 23 550-520
✉ е-пошта: dekanat@tfzr.uns.ac.rs
ПИБ: 101161200
Број жиро рачуна: 840-1271666-43