Стечено знање из области маркетинг менаџмента студенти ће користити у препознавању различитих тржишних и пословних феномена и приликом решавања конкретних проблема који своје исходиште имају у маркетинг теорији и пракси домаћих и иностраних предузећа. Студент ће бити оспособљен да самостално и тимски ради, да самостално, групно и интерактивно решава проблеме, да успостави одређени ниво комуникације и да адекватно презентира резултате свог рада, да користи методологију НИР у функцији анализе реалних теоријских и практичних проблема, посебно да реализује кабинетска и теренска истраживања у области управљања маркетингом.
☗ Технички факултет Михајло Пупин (у оквиру Универзитета у Новом Саду) ⚲ Ђуре Ђаковића бб, 23000 Зрењанин ☎ Тел. +381 23 550-515 ☏ Факс: +381 23 550-520 ✉ е-пошта: dekanat@tfzr.uns.ac.rs ПИБ: 101161200 Број жиро рачуна: 840-1271666-43