Strategijski-menadzment/Sadrzaj/1

Садржај

14. 06. 2024.

Теоријска настава Дефинисање стратегијског менаџмента. Стратегијска анализа фактора окружења. Место и улога циљева у предузећу. Фактори формирања стратегијских циљева предузећа. Мисија предузећа. Процес стратегијског планирања. Основне врсте стратегија. Анализа привредне гране и Портерове генеричке стратегије. Стратешке пословне јединице. Проблем оцењивања менаџмента. Пословно одлучивање. Процес одлучивања. Групно одлучивање. Стратегијске и остале одлуке. Развој предузећа. Стратегије (правци) развоја производа. Савремени концепти развоја производа. Извори иновација и управљање иновацијама. Појам и историјски развој бенчмаркинга. Аспекти и подручја примене бенчмаркинга. Врсте бенчмаркинга. Чиниоци бенчмаркинг процеса. Недостаци и етички аспекти бенчмаркинга. Реинжењеринг пословних процеса. Практична настава Истраживање тржишта. Управљање производним програмом. Животни век (циклус) производа. Фазе развоја производа. СWОТ анализа. Модели портфолиа. Бенчмаркинг процес. Ефекти реинжењеринга. Модели доношења стратегијских одлука. Фазе процеса одлучивања. Методе вишекритеријумске анализе.

Стари сајт






Контакт

☗ Технички факултет Михајло Пупин
(у оквиру Универзитета у Новом Саду)
⚲ Ђуре Ђаковића бб, 23000 Зрењанин
☎ Тел. +381 23 550-515
☏ Факс: +381 23 550-520
✉ е-пошта: dekanat@tfzr.uns.ac.rs
ПИБ: 101161200
Број жиро рачуна: 840-1271666-43