Теоријска настава Односи с јавношћу и маркетинг комуницирање. Процес маркетинг комуницирања. Облици и координација промотивних активности. Појмовно одређење односа с јавношћу. Место односа с јавношћу у комуникационом миксу предузећа. Значај односа с јавношћу за пословање предузећа. Друштвена одговорност. Услови савременог пословања. Друштвена одговорност организације. Извори друштвене одговорности. Маркетинг и друштвена одговорност. Маркетинг комуницирање и кодекси понашања. Односи с јавношћу и друштвена одговорност. Интерни односи с јавношћу. Комуникација унутар организације. Ефикасна интерна комуникација. Канали интерног комуницирања. Унапређење личног имиџа. Односи с јавношћу у међународном маркетингу. Специфичности управљања маркетинг комуницирањем у међународном маркетингу. Комплементарност облика промотивног деловања у међународном маркетингу. Односи с јавношћу и корпоративне комуникације у међународном маркетингу. Реноме као фактор конкурентности. Практична настава Односи с медијима. Улога медија у маркетинг комуникацији. Публицитет и односи с јавношћу. Саопштења за медије. Методи односа с јавношћу. Основне методе односа с јавношћу. Публикације. Спонзорство. Лобирање. Корпоративни идентитет. Положај, особине, образовање и ставови ПР менаџера у Србији.
☗ Технички факултет Михајло Пупин (у оквиру Универзитета у Новом Саду) ⚲ Ђуре Ђаковића бб, 23000 Зрењанин ☎ Тел. +381 23 550-515 ☏ Факс: +381 23 550-520 ✉ е-пошта: dekanat@tfzr.uns.ac.rs ПИБ: 101161200 Број жиро рачуна: 840-1271666-43