Теоријска настава Улога и значај односа с јавношћу. Стање у области односа с јавношћу. Односи с јавношћу и друге дисциплине (маркетинг, промоција, новинарство). Односи с медијима. Саопштења за медије. Конференције за медије. Публицитет. Активности односа с јавношћу (публикације, спонзорство, лобирање, организација специјалних догађаја, корпоративни имиџ и корпоративни идентитет, интерни односи с јавношћу, односи с јавношћу у кризним ситуацијама). Односи с јавношћу на међународном тржишту. Планирање и организовање односа с јавношћу. Евалуација односа с јавношћу. Етички аспекти односа с јавношћу. Друштвена одговорност организације. Професија и образовање ПР практичара. Особине ПР практичара. Практична настава Квантитативни поступци за евалуацију у односима с јавношћу. Истраживање релација између односа с јавношћу и перформанси организације. Истраживање релација између интерне комуникације (интерних односа с јавношћу) и перформанси организације. Истраживање утицаја односа с медијима на перформансе организације. Упитници за истраживање. Ајтеми и димензије. Статистичке обраде у истраживањима у области односа с јавношћу. Претрага постојећих литературних извора. Дискусија резултата. Анализа примера реализованих истраживања у области односа с јавношћу.
☗ Технички факултет Михајло Пупин (у оквиру Универзитета у Новом Саду) ⚲ Ђуре Ђаковића бб, 23000 Зрењанин ☎ Тел. +381 23 550-515 ☏ Факс: +381 23 550-520 ✉ е-пошта: dekanat@tfzr.uns.ac.rs ПИБ: 101161200 Број жиро рачуна: 840-1271666-43