Теоријска настава Увод. Природа предузетништва у текстилним предузећима. Врсте и развој предузетника. Особине предузетника. Савремене стратегије производње одеће. ЦИМ концепција. Стратегијско и оперативно планирање у текстилним предузећима. Одлучивање у текстилним предузећима. Управљање квалитетом у текстилним предузећима. Управљање развојем текстилних производа. Управљање технолошким процесима производње текстила и одеће. Модно тржиште и маркетинг окружење. Истраживање и разумевање купаца модних производа. Циљно тржиште. Процес настајања модних производа. Управљање дистрибуцијом модних производа. Управљање промоцијом у модној области. Трендови у модном маркетингу. Практична настава Обухватају припрему, израду и одбрану семинарског рада – План стратегије производње одеће.
☗ Технички факултет Михајло Пупин (у оквиру Универзитета у Новом Саду) ⚲ Ђуре Ђаковића бб, 23000 Зрењанин ☎ Тел. +381 23 550-515 ☏ Факс: +381 23 550-520 ✉ е-пошта: dekanat@tfzr.uns.ac.rs ПИБ: 101161200 Број жиро рачуна: 840-1271666-43