Odnosi-s-javnoscu/Ispitna-pitanja/1

Испитна питања

04. 09. 2023.

Definisanje odnosa s javnoscu Uloga i znacaj odnosa s javnoscu Realizacija odnosa s javnoscu Stanje u oblasti odnosa s javnoscu Profesionalne organizacije u oblasti odnosa s javnoscu Odnosi s javnoscu i marketing Odnosi s javnoscu, promocija i propaganda Integrisano marketing komuniciranje Odnosi s javnoscu i novinarstvo Vrste i izbor medija Odnosi s javnoscu i mediji Saradnja s medijima Saopstenja za medije Konferencije za stampu Publicitet Publikacije Sponzorstvo Lobiranje Organizacija specijalnih dogadjaja Korporativni imidz i korporativni identitet Interni odnosi s javnoscu Odnosi s javnoscu u kriznim situacijama Specificnosti poslovanja na medjunarodnom trzistu Uloga i znacaj odnosa s javnoscu na medjunarodnom trzistu Aktivnosti odnosa s javnoscu na medjunarodnom trzistu Organizovanje odnosa s javnoscu na medjunarodnom trzistu Pojam i znacaj planiranja odnosa s javnoscu Proces planiranja odnosa s javnoscu Komunikacioni modeli rada odnosa s javnoscu Modeli organizovanja sluzbe odnosa s javnoscu PR sluzba ili PR agencija Pojam i znacaj evaluacije odnosa s javnoscu Ciljevi kao preduslov za evaluaciju odnosa s javnoscu Nivoi merenja i evaluacije odnosa s javnoscu Tehnike za evaluaciju odnosa s javnoscu Principi za evaluaciju odnosa s javnoscu Poslovna etika Etika u odnosima s javnoscu Eticko ponasanje u odnosima s javnoscu Eticki kodeksi u odnosima s javnoscu Drustvena odgovornost organizacije Obrazovanje PR prakticara Osobine PR prakticara Profesionalizam, licence i akreditacija PR prakticara Karijera u odnosima s javnoscu
Стари сајт






Контакт

☗ Технички факултет Михајло Пупин
(у оквиру Универзитета у Новом Саду)
⚲ Ђуре Ђаковића бб, 23000 Зрењанин
☎ Тел. +381 23 550-515
☏ Факс: +381 23 550-520
✉ е-пошта: dekanat@tfzr.uns.ac.rs
ПИБ: 101161200
Број жиро рачуна: 840-1271666-43