Теоријска настава Увод. Природа предузетништва у текстилним предузећима. Врсте и развој предузетника. Особине предузетника. Савремене стратегије производње одеће. ЦИМ концепција. Стратегијско и оперативно планирање у текстилним предузећима. Одлучивање у текстилним предузећима. Управљање квалитетом у текстилним предузећима. Управљање развојем текстилних производа. Управљање технолошким процесима производње текстила и одеће. Модно тржиште и маркетинг окружење. Истраживање и разумевање купаца модних производа. Циљно тржиште. Процес настајања модних производа. Управљање дистрибуцијом модних производа. Управљање промоцијом у модној области. Трендови у модном маркетингу. Практична настава Обухватају припрему, израду и одбрану семинарског рада – План стратегије производње одеће.
☗ Technical Faculty ,,Mihajlo Pupin" (Within University of Novi Sad) ⚲ Đure Đakovića bb, 23000 Zrenjanin ☎ Tel. +381 23 550-515 ☏ Fax: +381 23 550-520 ✉ е-mail: dekanat@tfzr.uns.ac.rs PIB: 101161200 Giro account number: 840-1271666-43
Accreditation Study Scientific conferences Journal Projects Documents Pricelist Cookie info