Januar 2021 - NOVI rok za slanje seminarskog rada
Za studente koji zele da prisustvuju ispitu u januarskom roku 2021. godine, novi rok za predaju seminarskog rada je do 18.1.2021. Rok za predaju korigovanih radova je do 26.1.2021.
Za studente koji zele da prisustvuju ispitu u januarskom roku 2021. godine, novi rok za predaju seminarskog rada je do 18.1.2021. Rok za predaju korigovanih radova je do 26.1.2021.
Rezultati ispita od 30.9.2020. ukljucujuci i bodove sa seminarskog rada postavljeni su u odeljak sa poenima predispitnih obaveza i ispita.
Dodatni termin usmenog dela ispita za studente koji nisu zadovoljni ocenama organizovan je u petak 2.10.2020. u 12h.
Upis ocena u zapisnik organizovan je u petak 2.10.2020. u 12h.
Za produzeni oktobarski rok (oktobar 2), predaja kompletnih seminarskih radova i odbrana realizovace se u ponedeljak 28.9.2020. u 8h.
Za ovaj ispitni rok nije potrebno slati seminarske radove e-mailom (kratak je rok da bi bili pregledani), vec se radovi donose u terminu koji je naznacen, radi pregleda i odbrane.
Za oktobarski ispitni rok termini za predispitne obaveze:
REDOVAN TERMIN ISPITA 23.9.2020.
1. Rok dostavljanja seminarskog rada putem emaila - 16.9.2020. do 8h
2. Dostavljanje korigovanih verzija seminarskog rada i odbrana - 21.9.2020. u 8h
TERMIN ISPITA VIKENDOM 27.9.2020.
ROK DOSTAVLJANJA SEMINARSKOG RADA JE 20.9.2020. A DOSTAVLJANJE I ODBRANA RADA JE NA DAN ISPITA
Ocene sa ispita odrzanog 26.8.2020. mogu se pogledati u odeljku sa ocenama predispitnih obaveza i ispita.
Upis ocena sa ispita od 26.8.2020. je u petak 28.8.2020. u 11h.
S obzirom da je na dan ispita realizovan pismeni i usmeni deo teorijskog dela ispita, studenti koji nisu zadovoljni svojim ocenama mogu pogledati svoje radove i bodovanje, kao i ponovo usmeno odgovarati sa dodatnim pitanjima koja nisu bila na ispitu u petak 28.8.2020. u 11h.
Za septembarski ispitni rok potrebno je dostaviti seminarski rad putem emaila najkasnije do 19.8.2020.do 9h. Odbrana prihvaćenih seminarskih radova je u ponedeljak 24.8.2020. u 8h, učionica 29.
Napomena: radove slati kao pdf dokumentaciju. Na dan odbrane se analizira i predaje izvorni kod aplikacije.
POPRAVKE RADOVA poslati najkasnije 22.8.2020. do 20h.
Obaveštavaju se studenti da su poeni sa teorijskog ispita postavljeni u okviru odeljka sa poenima studenata sa predispitnih obaveza i ispita. Poeni ocena seminarskih radova biće postavljeni najkasnije u ponedeljak 15.6.2020.
Ukoliko studenti nisu zadovoljni sa ocenama, mogu dodatno usmeno odgovarati u sredu 17.6.2020. u 13.30h.
Upis ocena u indekse i zapisnik je u sredu 17.6.2020. od 13.30h - 15.00h.
U skladu sa izmenom kalendara rada i korigovanim rasporedom ispita za julski rok. IZMENJENI rok za slanje seminarskog rada putem e-maila za julski rok je 29.6.2020. do 12h.
U skladu sa preporukom Ministarstva za smanjenjem obima gradiva i očekivanja na ispitu, a takođe u skladu sa dogovorom sa studentima na blok-nastavi održanoj 18.5.2020. godine i prezentovanim gradivom na samoj blok nastavi, dogovor je da 60 bodova na seminarskom radu mogu osvojiti studenti koji realizuju:
Rad zaključno sa 7. časom vežbi, uz gradivo 2. dela nakon 7. časa koji uključuje elemente višeslojnosti (sa dodatom bibliotekom klasa za realizaciju poslovnog pravila (koja se vezuje za korisnički interfejs)) i rad sa veb servisima (dodatim veb servisom koji služi za konsultovanje u okviru poslovne logike). Studenti koji realizuju dodatne opcije mogu osvojiti bonus bodove izvan redovnih bodova.
S obzirom da važeći raspored ispita, rok za dostavljanje seminarskog rada putem e-maila je 1.6.2020. do 12h. Konsultacije su ponedeljkom i sredom od 13.30 do 15h.
Studenti su obavezni da se najave e-mailom za prisustvo na konsultacijama.
S obzirom da se aprilski ispitni rok održava poslednje sedmice maja 2020, rok za dostavljanje MS Word dokumenta seminarskog rada (za studente koji izlaze na ispit u aprilskom ispitnom roku) putem e-maila je 20.5.2020., do 12h.
Odbrana odobrenih radova realizovaće se u novim terminima konsultacija PONEDELJKOM I SREDOM OD 13.30-15.00.
Uz konsultacije sa prodekanom za nastavu, potvrđeno je da se može održati jedan termin nadoknade nastave vežbi (blok nastava) - 18.5.2020. u terminu redovnih vežbi - od 15.00 do 16.45. To je jedna grupa jer je prijavljeno samo 4 studenta. Za druge termine (sreda i petak) nije još potvrđeno da će se moći održati.
Obaveštavaju se studenti da je potrebno da se prijave:
- ukoliko žele za prisustvo na redovnoj nastavi, prijave do ponedeljka 11.5. Do 12h. Preporuka Ministarstva je da se nastava nastavi online, ali časovi bi služili za pomoć u izradi seminarskog rada.
- temu za seminarski rad do ponedeljka 11.5. do 12h, ako planiraju da izađu na ispit u junskom roku.
Obaveštavaju se studenti da je danas prosleđen, od strane Katedre za informacione tehnologije, dopis Ministarstva u vezi postupanja u periodu završetka školske godine, tj. mera koje se predlažu u odnosu na realizaciju predispitnih obaveza, ispita i potpisa.
Obaveštavam Vas da sam, kao predmetni nastavnik, prijavila potrebu da se održi blok-nastava nadoknade vežbi u računarskoj učionici. Nastavni sadržaji celog semestra su postavljeni na sajt, a predispitne obaveze su već svakako minimizovane i u skladu su sa održanom nastavom. Takođe, dat je spisak tema za seminarske radove različitog nivoa složenosti, prema mogućnostima i interesovanjima studenata.
Raspored nastave (u manjim grupama) će biti organizovan institucionalno ili će, ukoliko ne bude objavljen drugačiji raspored, održati u redovnom terminu ponedeljkom (u 2 termina od 13.00 i 14.40). Smisao nastavnog bloka je pomoć u realizaciji predispitnih obaveza, tako da mogu prisustvovati studenti koji imaju potrebe i mogućnosti za dolaskom na ove časove.
Obaveštavaju se studenti da je postavljeno:
S obzirom na vanredno stanje, overa semestra će biti definisana institucionalno.
Ukoliko je potrebno da studenti imaju potpise od nastavnika, osnova potpisa je aktivno učešće u nastavi. Nastavne obaveze su:
- redovna nastava (evidencija sa redovnih časova predavanja i vežbi) - ukupno 4 sedmice je realizovano
- on-line nastava (izrada 2 domaća zadatka) - preostalo gradivo
Kao što je rečeno na prvom času predavanja, dozvoljeno je da student izostane sa 30% ukupne nastave, a svoj izostanak može pravdati zdravstvenom potvrdom ili potvrdom sa posla.
S obzirom na preporuke Ministarstva prosvete Republike Srbije: http://www.mpn.gov.rs/ocenjivanje-i-pracenje-napredovanja-ucenika-tokom-ucenja-na-daljinu/
studenti mogu očekivati zadatke koji će biti dati i koji ulaze u završnu ocenu rada studenta u okviru nastave.
S obzirom na akreditaciju, predviđeno je maksimalno 10 bodova za rad na časovima i domaći zadaci u okviru učenja na daljinu će biti vrednovani u ovom delu.
Planirano je da bude uradjen zadatak za 16.3. (zavrsetak timestamp, oporavak baze podataka i transakcija) i 23.3. (transakcije nad 2 tabele iste baze podataka), pa ce studenti dobiti 30.3. zadatak za domaci rad.
Za potrebe bolje komunikacije sa studentima, kreirana je Facebook grupa:
Distribuirani informacioni sistemi @ TFZR.
Takođe, studenti mogu da se konsultuju i putem e-maila: ljubica.kazi@gmail.com.
Na osnovu odluke o proglašenju vanrednog stanja, Ministarstvo prosvete Republike Srbije je donelo odluku o nastavku nastavnog procesa putem on-line načina rada, tj. učenja na daljinu. Za studente generacije 2019/20 biće postavljeni u okviru posebnog odeljka ovog sajta elektronski materijali za predavanja i vežbe, kao i materijali za pripremu seminarskog rada.
Ocenjivanje znanja u sk 2019-20 godini u nastavku rada će biti u skladu sa oblicima predviđenim akreditacijom:
1. Ocena aktivnosti na redovnim časovima predavanja i vežbi (nastava zaključno sa 9.3.2020) - 10 bodova
2. Seminarski rad (sastoji se iz 2 dela - distribucija podataka, distribucija procesiranja) - 60 bodova
3. Teorijski deo na ispitu - test osnovnih pojmova iz celog gradiva, 30 bodova.
S obzirom na nastavak on-line nastave, u posebnom odeljku ovog dela sajta su već postavljani elektronski materijali:
1. Za pripremu teorijskog dela (skripta i spisak ispitnih pitanja LINK)
2. Za pripremu seminarskog rada (opis strukture seminarskog rada LINK 1, primer seminarskog rada LINK 2)
S obzirom na nastavak on-line nastave, u posebnom odeljku ovog dela sajta biće dodatno postavljeni elektronski materijali:
3. Lekcije sa redovnih i on-ine predavanja
4. Zadaci i rešenja zadataka sa redovnih i on-line vežbi
S obzirom da se aprilski ispitni rok održava početkom aprila, rok za dostavljanje MS Word dokumenta seminarskog rada je 16.3.2020., a odbrana se zakazuje nakon odobravanja seminarskog rada, u terminima konsultacija.
Odbrana seminarskih radova za januarski ispitni rok 2020. godine realizovaće se u petak 24.1.2020. od 11.30h.
FINALNI ROK za januarski ispitni rok 2020. godine studenti treba najkasnije u utorak 21.1.2020. da pošalju e-mailom MS Word dokument seminarskog rada.
Za ispitni rok Oktobar 2 seminarski rad se dostavlja lično na konsultacijama 23.9.2019. godine od 14.30 časova, kada će se realizovati i odbrana seminarskog rada. Ukoliko je potrebno, studenti će do termina ispita imati mogućnost eventualne popravke rada.
Rok za slanje word dokumenta seminarskog rada putem e-maila za oktobarski ispitni rok je četvrtak 5.9.2019. do 12 časova.
Odbrane i dostavljanje prihvaćenih radova biće realizovane u terminu konsultacija ponedeljak 9.9.2019. od 14.30 časova.
Rok za dostavljanje seminarskog rada putem e-maila za septembarski ispitni rok je 19.8.2019.
godine.
Studenti mogu braniti odobrene radove 26.8.2019. od 14.30 casova ili u drugom terminu u dogovoru sa predmetnim asistentom.
Rok za dostavljanje putem e-maila seminarskih radova za julski ispitni rok je 21.6.2019. do 8h.
Odbrana seminarskog rada je u ponedeljak 24.6.2019. od 14.30 casova.
Prijem i odbrana seminarskih radova za junski ispitni rok je 3.6.2019. sa početkom u 14.30 časova. Studenti mogu doneti završene radove u elektronskoj formi (bez CD).
Ukoliko bude bilo potrebe, studenti će korigovati radove u periodu nakon toga, a predati finalnu verziju naknadno (u periodu pre ispita), u dogovoru sa predmetnim asistentom.
Studenti koji su poslali najkasnije 14.1.2019. godine seminarski rad e-mailom kao Word dokument, moći će, ukoliko je rad odobren e-mailom, da prisustvuju odbrani radova 23.1.2019. u 13:30 časova i ispitu od 15:00 časova.
U odeljku "Ocene predispitnih obaveza i ispita" nalaze se preliminarni poeni sa ispita odrzanog 11.6.2018.
Studenti mogu pogledati svoje radove sa teorijskog testa u ponedeljak 18.6.2018. godine od 14:30 godine, kada će biti upisane ocene u zapisnik i indekse.
Aktivnosti u narednom periodu ce se odvijati po sledecem rasporedu:
28.5.2018. od 16:00h - dodatni termin vezbanja za 2. kolokvijum
31.5.2018. od 17:30h - prezentacije i potpisi
1.6.2018. od 14:00h - DRUGI KOLOKVIJUM
4.6.2018. od 15:00h - ponovljeni 2. kolokvijum
7.6.2018. od 17:00h - ponovljeni 1. kolokvijum
U četvrtak 10.5.2018. časova će se realizovati nadoknada nastave sa početkom u 17 časova.
Vezbanje za 1. kolokvijum odrzace se u ponedeljak 26.3.2018. od 16-20 casova.
1. kolokvijum ce se odrzati u ponedeljak 2.4.2018. od 16-20 casova.
Primer zadatka i resenje zadatka za 1. kolokvijum za sk. 2017/18 godinu nalazi se u download sekciji.
PONEDELJAK 9.4.2018. rok za slanje (putem emaila) word dokumenta seminarskog rada
PONEDELJAK 16.4.2018. od 19-20 casova odbrana PRIHVACENIH (ranije poslatih i odobrenih putem emaila) seminarskih radova